Właśnie zakończył się proces budowy wirtualnego świata marki ŁOWICZ, należącej do firmy Agros Nova. Nową odsłonę serwisu www.mojlowicz.pl prezentującą wszystkie linie produktowe marki stworzyła Agencja Interaktywna Kamikaze.
Zależało nam przede wszystkim na tym, aby serwis wzmacniał wizerunek marki i istotnie wyróżniał Łowicz wśród marek konkurencyjnych obecnych w sieci, lecz również, aby oferował użytkownikom pełną informację o naszych produktach zaprezentowaną w atrakcyjny i czytelny sposób. – mówi Arkadiusz Słota, brand manager ds. marketingu interaktywnego w Agros Nova.
Pomysł strony internetowej oparto na wizualizacji różnorodnych możliwości zastosowania produktów przy pomocy zdjęć prezentujących kolejne kroki przygotowania posiłków. Każdemu produktowi towarzyszy inna historia i sekwencja zdjęć, które tworzą wyczerpującą informację o konkretnym produkcie. Dodatkowo stronę wzbogacono o efekty dźwiękowe stanowiące element dopełniający i wzmacniający wrażenie obecności użytkownika w kuchennym wnętrzu.
Użytkownicy mogą ponadto znaleźć na stronie praktyczne treści edukacyjne w zakresie przepisów kulinarnych, porad oraz ciekawostek.
Stanęliśmy przed wyzwaniem spójnego i atrakcyjnego zaprezentowania w jednym serwisie bardzo szerokiej i różnorodnej gamy produktów od dżemów, konfitur, przez dania i sosy gotowe, owoce w puszce, syropy, dania mrożone po koncentraty pomidorowe. Jednocześnie istotne było dla nas przekazanie ciepłego i rodzinnego charakteru marki. Dlatego właśnie postanowiliśmy pokazać produkty w naturalnym otoczeniu, jakim jest wnętrze kuchni i wzbogacić prezentację o walor emocjonalny związany z rodziną, razem przygotowującą i spożywającą domowy posiłek. – mówi Małgorzata Bogacka, Senior Account Manager Kamikaze.
Agencja Kamikaze opracowała koncepcję, zrealizowała sesję fotograficzną, stworzyła grafikę i przygotowała serwis.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.