Z Pysiem do starożytnego Egiptu
Agencja Interaktywna Kamikaze przygotowała nową odsłonę znanego i lubianego serwisu Pysio.pl. Tym razem zabawny smok zabiera dzieci w fascynującą podróż w czasie – do starożytnego Egiptu.
Agencja Interaktywna Kamikaze przygotowała nową odsłonę znanego i lubianego serwisu Pysio.pl. Tym razem zabawny smok zabiera dzieci w fascynującą podróż w czasie – do starożytnego Egiptu.
Właśnie zakończył się proces budowy wirtualnego świata marki ŁOWICZ, należącej do firmy Agros Nova. Nową odsłonę serwisu www.mojlowicz.pl prezentującą wszystkie linie produktowe marki stworzyła AgencjaInteraktywna Kamikaze.
Dzieci są specyficzną grupą docelową, dodatkowo obwarowaną mnóstwem ograniczeń i obostrzeń. Dlatego agencja interaktywna Venti i marka Pysio (Agros Nova) postanowiły połączyć zabawę z edukacją i zaprosić dzieci w podróż do różnych zakątków świata. Akcja nowej odsłony serwisu www.Pysio.pl tym razem rozgrywa się w Brazylii.
We wrześniu wystartował nowy dziecięcy serwis – www.pysio.pl, zaprojektowany i wykonany przez agencję interaktywną Venti, która od czerwca tego roku odpowiedzialna jest za internetową obsługę marki soków dla dzieci – Pysio. Po wygranym przed trzema miesiącami przetargu, za internetową obsługę marki Pysio, należącej do firmy Agros Nova, odpowiada agencja Venti. Dotychczas serwis WWW prezentujący tę
Agencja digital One stworzyła dla 7UP internetową część nowej kampanii wizerunkowej tej marki. To już kolejny projekt zrealizowany dla koncernu Pepsi. Grupa Pepsi CEG, odpowiedzialna za komunikację marketingową w Europie środkowej i wschodniej, konsekwentnie realizuje strategię wykorzystywania Internetu jako jednego z kanałów dotarcia do swoich odbiorców, tym razem poświęcając uwagę 7UP. Nowa akcja ma charakter