MobiJOY! – agencja mobile marketingowa w Polsce przygotowała rozwiązania SMSowe do nowego konkursu marek CURLY i PEPPIES należących do The Lorenz Bahlsen Snack-World sp. z o.o. Za kreację oraz mechanizm loterii odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska. Akcja rozpoczęła się 13 czerwca pod hasłem „Curly & Peppies MÓWISZ >> MASZ. Wybierasz o co grasz” i potrwa do końca września.
W konkursie konsumenckim realizowanym dla marek CURLY i PEPPIES do zdobycia jest kilkaset nagród – przenośnych odtwarzaczy CD, BUMBOXów i wież Hi-Fi. Aby je otrzymać wystarczy przesłać unikatowy kod alfanumeryczny umieszczony na konkursowej wrzutce, wewnątrz promocyjnej paczki chrupków Curly lub Peppies.
Codziennie specjalny system, przygotowany przez MobiJOY! Mobile Marketing, spośród nadesłanych zgłoszeń SMS losuje 6 osób.
Zwycięzca zabawy może wybrać odpowiednią dla siebie nagrodę: sprzęt muzyczny lub określoną kwotę pieniężną. Wybór nagrody uzależniony jest od wielkości opakowania. Im większa paczka, tym większa wygrana. Lista zwycięzców publikowana jest na stronie internetowej.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.