Lorenz Bahlsen Snack-World

MobiJOY! dla Curly & Peppies

MobiJOY! – agencja mobile marketingowa w Polsce przygotowała rozwiązania SMSowe do nowego konkursu marek CURLY i PEPPIES należących do The Lorenz Bahlsen Snack-World sp. z o.o. Za kreację oraz mechanizm loterii odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska. Akcja rozpoczęła się 13 czerwca pod hasłem „Curly & Peppies MÓWISZ >> MASZ. Wybierasz o co grasz” i […]

MobiJOY! dla Curly & Peppies więcej »

Curly, Peppies – nowa kampania SMSowa

Lorenz Bahlsen Snack-World rozpoczął kampanię wspierającą sprzedaż chrupek CURLY i PEPPIES. Akcję przygotowały Albedo Marketing i agencja marketingu mobilnego MobiJOY!. Kampania jest skierowana do młodzieży w wieku od 12 do 19 lat, którzy najchętniej sięgają po chrupiące przekąski. Wszyscy zainteresowani konkursem mogą przesyłać SMSy wpisując w ich treść znaleziony w opakowaniu alfanumeryczny kod. Wśród nadesłanych

Curly, Peppies – nowa kampania SMSowa więcej »

Scroll to Top