Elefanta.pl zyskuje na popularności również latem, kiedy to frekwencja w internecie naturalnie spada. Wg niedawno opublikowanych, lipcowych statystyk badania Megapanel serwis może pochwalić się ponad 400 tysiącami użytkowników i stale rosnącym zasięgiem – 2,41%. Dzięki tym wynikom plasuje się w pierwszej dwudziestce najpopularniejszych serwisów internetowych w Polsce w swojej kategorii.
Rosnące statystki serwisu pozwoliły na dalszą monetyzację serwisu. W czerwcu 2009 r. serwis rozpoczął dystrybucję newslettera do zarejestrowanych użytkowników. W cotygodniowym mailingu znajdują się spersonalizowane polecenia ciekawych stron, dobrane w oparciu o zainteresowania określone przy rejestracji oraz w czasie aktywności na serwisie. Rosnąca liczba użytkowników korzystających z newslettera, obecnie 20 tys., zachęca reklamodawców m.in.: Volkswagen, AXA, Hewlett-Packard, Fiat do korzystania z tego narzędzia promocji.
– Obecnie we współpracy z siecią reklamy internetowej Netsprint testujemy reklamę intertekstową – mówi Adam Cuper, dyrektor operacyjny Elefanta.pl – W związku z interesującymi wynikami, od października br. chcemy wdrożyć tę formę reklamy na stałe – dodaje.
Sukcesywny rozwój serwisu został pozytywnie oceniony przez międzynarodowe grono ekspertów. Jako jedyny polski serwis został zaproszony do udziału w Mini Seed Camp w Berlinie, prestiżowym spotkaniu inwestorów z twórcami najciekawszych inicjatyw z zakresu nowych technologii. Elefanta.pl zakwalifikowała się do grupy 20 projektów internetowych z Europy, których twórcy mogli wziąć udział w spotkaniach i dyskusjach panelowych oraz nawiązać kontakty biznesowe z firmami wspierającymi rozwój projektów z dziedziny nowych technologii.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.