Wyszukiwarki i społeczności łączą siły
Według najnowszych badań skuteczność kampanii promocyjnych wzrasta nawet o 40% jeżeli działania prowadzone są zarówno w wyszukiwarkach internetowych i na serwisach społecznościowych.
Według najnowszych badań skuteczność kampanii promocyjnych wzrasta nawet o 40% jeżeli działania prowadzone są zarówno w wyszukiwarkach internetowych i na serwisach społecznościowych.
Elefanta.pl zyskuje na popularności również latem, kiedy to frekwencja w internecie naturalnie spada. Wg niedawno opublikowanych, lipcowych statystyk badania Megapanel serwis może pochwalić się ponad 400 tysiącami użytkowników i stale rosnącym zasięgiem – 2,41%. Dzięki tym wynikom plasuje się w pierwszej dwudziestce najpopularniejszych serwisów internetowych w Polsce w swojej kategorii.
Elefanta.pl serwis społecznie rekomendujący ulubione strony internautów (social bookmarking) świętuje swoje pierwszy urodziny.
29 października wystartował polski serwis wzorowany na StumbleUpon.com – elefanta.pl. Umożliwia on, w oparciu o toolbar (pasek narzędziowy)gromadzenie, wymianę i odkrywania interesujących internautów stron. Pomysłodawcą i szefem projektu jest Piotr Krawiec były szef komunikacji i PR w Onet.pl. Elefanta.pl służy do gromadzenia i kategoryzacji ulubionych stron www oraz dzieleniu się nimi z innymi. Serwis należy