Po raz kolejny oferta Telefonii DIALOG dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw uzyskała nominację w konkursie Gazety Finansowej „Najlepsze produkty dla MSP 2009”.
Wyniki konkursu Gazety Finansowej opublikowane zostały w najnowszym wydaniu tego tytułu wraz rankingiem „Turbiny Polskiej Gospodarki”. Nominowane przez redakcję firmy wyróżnia profesjonalizm i rzetelność oraz gotowość do spełniania oczekiwań klientów dzięki bogatej ofercie i innowacyjnym rozwiązaniom.
– Oferta Telefonii DIALOG jest stale dopasowywana do zmieniającego się otoczenia biznesowego – podkreśla Robert Banasiak, wiceprezes zarządu Telefonii DIALOG. – Wprowadzamy dodatkowe wartości, które poza zagwarantowaniem odpowiedniej jakości, niezawodności i wysokiego stopnia bezpieczeństwa, zapewniają stały i niski poziom kosztów. Są to pakiety ochrony antywirusowej czy antyspamowej, zarządzane routery, firewalle, a także usługi hostingu i kolokacji – dodaje.
DIALOG jest liderem nowoczesnych, niezawodnych i skutecznych rozwiązań dla biznesu, optymalizujących koszty i umożliwiających indywidualne i elastyczne dopasowanie do potrzeb firm segmentu MSP.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.