Ostatnie modyfikacje objęły głównie pakiety pocztowe. Użyteczności pakietów precyzyjnie dostosowano do odbiorców indywidualnych (PocztaPLUS) oraz klientów biznesowych (PocztaBIZ), zapewniając jednocześnie swobodne przechodzenie z jednej usługi, do innej. W łatwy sposób połączyć można szereg rozwiązań dostępnych w portalu (domeny, aliasy, strony domowe: MojaStrona, FirmaWWW ). Portal dostosował też interfejs serwisu do potrzeb internautów. Odtąd niemal intuicyjnie mogą oni posługiwać się szeroką gamą dodatkowych funkcjonalności przynależnych posiadaczom konta e-mail w WP.
„Dziś, w dobie ogromnej ilości ofert poczty elektronicznej, wielu klientów ma, paradoksalnie, problem z wyborem najlepszej dla siebie usługi. Nowe strony WWW w Poczcie WP mają za zadanie maksymalnie ułatwić użytkownikom wybór najodpowiedniejszej dla nich skrzynki e-mail. Interfejs WWW wzbogacił się o rozwijane przyciski, tam, gdzie szybkość wyboru opcji jest najważniejsza, zaś dla często sms-ujących mamy unikalną na rynku Pocztę ze zintegrowaną bramką sms. – podkreśla Marcin Strzałkowski, Kierownik Działu Sprzedaży dla Klientów Indywidualnych – Całkowitą nowością wśród kont poczty elektronicznej jest możliwość subskrypcji codziennych lekcji języków obcych. Powinny ułatwić międzynarodowe mailowanie…”
Dodatkowe usprawnienia to także: specjalna strona systemu antywirusowego WP, witryna za pośrednictwem której zwiększyć można pojemność konta oraz liczbę aliasów, skórki dla pakietów pocztowych oraz zintegrowana z Pocztą bramka SMS. Użytkownicy poczty komercyjnej darmowo korzystać mogą ponadto z kursów językowych w ramach portalu (http://kursyjezykowe.wp.pl). Ulepszono też metodę korzystania z konta przez telefon komórkowy (midlet Java w mPoczcie).
System obsługuje ok. 10 milionów maili dziennie w ponad 2,3 miliona aktywnych kont pocztowych. W ramach tej obsługi system eliminuje codziennie ponad 2 miliony wirusów, a ponad 4 miliony przesyłek zostaje zakwalifikowanych jako spam.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.