Projekt przygotowany przez Artegence dla marki Lech, dostępny pod adresem http://www.lech.pl/, został nagrodzony prestiżową nagrodą FWA – The Favourite Website Award, zostając serwisem dnia 19 października 2009.
The Favourite Website Awards to nagrody branżowe, określane mianem „internetowych Oscarów”, przyznawane od 9 lat w Wielkiej Brytanii. Celem konkursu jest promocja najnowszych trendów i innowacji w obrębie światowego web designu.
Strategia wykorzystania technologii 3D w działaniach promocyjnych dla marki Lech została opracowana przez Artegence jako świetnie pasująca do pozycjonowania się Lecha jako nowoczesnej marki piwa premium na polskim rynku – zaskakującej, angażującej, zachęcającej do zabawy.
Tworząc strategię komunikacji obecnej promocji Lech postawił przed Artegence trzy wyzwania. Pierwszym było pozycjonowanie w długim okresie marki Lech jako premium. Drugim znalezienie właściwego przeniesienia idei zawartej w haśle „Więcej z życia“. Trzecim, najważniejszym, podniesienie sprzedaży.
Punktem wyjścia przy tworzeniu strategii komunikacji obecnej promocji było przeniesienie działań ATL prowadzonych pod hasłem „Więcej z życia“ na grunt mediów interaktywnych. W przypadku Lecha oczywiste było dla mnie, że w warstwie przekazu wizualnego idea udostępnienia użytkownikom trzeciego wymiaru jest niczym innym jak idealną egzemplifikacji tego hasła. W normalnym życiu wszystkie filmy, gry, widzimy w 2D. A świat Lecha oferuje… więcej z życia. Czyli właśnie 3D. Stąd wziął się pomysł stworzenia serii eventów 3D oraz stworzenie serwisu WWW 3D, który do nich nawiązuje. – wyjaśnia Bartłomiej Wyszyński, dyrektor ds. strategii Artegence.
W Internecie technologia 3D pozwala oddać kształty i barwy, a także wzajemne rozmieszczenie elementów w przestrzeni i głębię obrazu. Prezentowane sceny stanowią złożenie dwóch obrazów przygotowanych z różnych perspektyw, odpowiadającym odległości pomiędzy oczami.
W Polsce na taką skalę 3D nie wykorzystał nikt. Zdarzały się drobne eksperymenty. Głównym problemem jest dystrybucja okularów oraz ich koszt. W przypadku kampanii dla Lecha problem rozwiązaliśmy koncentrując się nie na marce, ale na nowym filmie 3D, stworzonym przez znanego artystę. Otóż nie można go obejrzeć bez oryginalnych okularów, a te są dostępne tylko w opakowaniu napoju. Stworzony przez Artegence schemat działania promocji z założenia powinien mieć mocne przełożenie na sprzedaż, ale też na długość kontaktu z marką i pozycjonowanie premium. – komentuje Andrzej Szewczyk, dyrektor zarządzający Artegence.
Nagrodzony właśnie serwis jest kolejnym projektem przygotowanym przez Artegence dla marki Lech, który otrzymał FWA. Poprzednio, w dniu 25 lipca br, tę samą nagrodę otrzymał serwis nowakaledonia.pl.
Technologię 3D dział produkcji wideo Artegence wykorzystał kilkukrotnie przygotowując filmy prezentujące letnie imprezy Lecha: Projekt Plaża, zrealizowany wspólnie z telewizją TVN, Audioriver, Przystanek Woodstock i Lech Bike Festiwal.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.