W portalu Gazeta.pl rozpoczęła się VI edycja gry Piłkarzyki – największego w polskim internecie menedżera piłkarskiego online. W tej grze każdy kibic czuje się jak prezes, szef prawdziwego klubu polskiej ekstraklasy. Najlepszy gracz rozgrywek jesiennych odjedzie skuterem Piaggio Zip50.
Gra w Piłkarzyki polega na stworzeniu i prowadzeniu wirtualnej drużyny piłkarskiej złożonej z piłkarzy I ligi polskiej. Zadaniem uczestników jest założenie drużyny, kupienie 18 piłkarzy i wystawianie do każdej kolejki optymalnego składu. Pozycja gracza zależy od wyników, jakie osiągną wybrani przez niego piłkarze w prawdziwych meczach ligowych. Piłkarzyki w portalu Gazeta.pl stwarzają więc niepowtarzalną okazję sprawdzenia się w roli prezesa i menedżera klubu piłkarskiego.
Rozgrywki wygrywa gracz, którego drużyna zdobędzie najwięcej punktów przez całą rundę jesienną. Gracze rywalizują także w zakładanych przez siebie ligach prywatnych (w edycji wiosennej było ich cztery tysiące) oraz równych klasyfikacjach dodatkowych, rankingach graczy miesiąca itp.
W zakończonej w czerwcu V edycji gry założonych zostało blisko 80 tys. drużyn. W Piłkarzykach grają przede wszystkim mężczyźni – 94 proc. Ponad połowa z nich mieszka w dużych miastach. Najliczniejsza grupa graczy – 31 proc. – to osoby w wieku od 15 do 19 lat. Statystyczny gracz Piłkarzyków jest dobrze wykształcony – blisko 30 proc. ma wyższe wykształcenie.
VI edycja Piłkarzyków jest promowana kampanią bannerową w portalu Gazeta.pl, komunikatami w Gadu-Gadu, ogłoszeniami prasowymi w „Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach, w czasopismach „Auto+”, „Świat Motocykli” i „Wiedza i Życie” oraz w stacjach radiowych Agory SA.
Partnerami obecnej edycji gry są PC World Komputer, serwisy GameStar.pl i 90min.pl oraz wydawca gry Football Manager 2005. Sponsorem nagrody głównej skutera Piaggio Zip50 jest Euro Moto Trade.
http://www.gazeta.pl/pilkarzyki
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.