Ostatnie zmiany w pakietach pocztowych dostosowały je precyzyjniej do potrzeb odbiorców indywidualnych (PocztaPRO) i klientów biznesowych (PocztaBIZ). W łatwy sposób można też łączyć szereg rozwiązań dostępnych w portalu (domeny, aliasy, strony domowe: MojaStrona, FirmaWWW…).
Od lipca natomiast zmieniają się znacznie parametry płatnych skrzynek pocztowych. PocztaPRO zwiększa objętość z 50 do 150 MB, zaś PocztaBIZ z 75 do 250 MB. Wraz ze zmiana parametrów modyfikacji ulega też layout Poczty WP.
W znacznie prostszy sposób zarządzać można też będzie spamem. Portal rozwija mechanizmy filtrujące: automatyczny i indywidualny tak, by użytkownicy niemal całkowicie zostali uwolnieni od niechcianej korespondencji. Bezpieczeństwo poczty zapewniają poza tym: SSL (Secure Sockets Layer) – protokół szyfrujący, służący maksymalizacji poufności danych przesyłanych za pośrednictwem Internetu, skaner antywirusowy WPAnty-Wirus, możliwość wykorzystania podpisu cyfrowego oraz bezpieczne płatności.
Dodatkowe usprawnienia to także: witryna za pośrednictwem której zwiększyć można pojemność konta oraz liczbę aliasów, skórki dla pakietów pocztowych oraz zintegrowana z Pocztą bramka SMS. Użytkownicy poczty komercyjnej darmowo korzystać mogą ponadto z kursów językowych w ramach portalu (http://kursyjezykowe.wp.pl/). Z Poczty Wirtualnej Polski korzystać można także przez telefon komórkowy (midlet Java w mPoczcie) – http://profil.wp.pl/mpoczta.html
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.