Deutsche Bank PBC SA powierza optymalizację i pozycjonowanie swojego serwisu internetowego oraz wszystkich witryn produktowych banku, przygotowanych z myślą o rynku polskim, agencji search engine marketing – Bluerank.
Rozpoczęta w sierpniu br., w wyniku wygranego przez Bluerank przetargu, współpraca z Deutsche Bank PBC SA, obejmuje kompleksowe działania SEO, tj. optymalizację i pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych wszystkich serwisów Deutsche Bank PBC SA funkcjonujących w polskiej części Internetu. W pierwszym etapie agencja zajmie się serwisem internetowym Banku – www.deutsche-bank-pbc.pl.
Oferta SEO przedstawiona przez Bluerank łączyła w sobie skuteczną metodologię, gwarancję bezpieczeństwa oraz atrakcyjne ceny, wygrywając tym samym przetarg na obsługę naszego Banku. Oferty rozpatrywaliśmy pod wieloma względami. W tak trudnej branży, jaką jest SEO, liczyło się doświadczenie oferenta, posiadane referencje oraz prognozowane koszty. – mówi Łukasz Świrgał z Deutsche Bank PBC SA.
Procedura przetargowa, trwająca kilka miesięcy, zaowocowała dwuletnim kontraktem, oraz planami kolejnych wspólnych przedsięwzięć Deutsche Bank PBC SA i Bluerank, w zakresie działań SEO (search engine optimization) dla polskich serwisów internetowych Deutsche Bank PBC SA.
Deutsche Bank PBC SA jest już kolejnym klientem Bluerank reprezentującym branżę finansową. Agencja ma na swoim koncie także współpracę m.in. z Generali, Dombankiem, MultiBankiem.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.