Bluerank

Bluerank rozpoczyna kampanię SEO dla redcoon.pl

Bluerank poinformował o rozpoczęciu współpracy z redcoon.pl w zakresie prowadzenia kampanii SEO. Celem rozpoczętej współpracy jest zwiększenie ilości klientów w sklepie internetowym.

Bluerank dołącza do Digital Analytics Association

Agencja Bluerank pod koniec kwietnia przystąpiła do międzynarodowego stowarzyszenia Digital Analytics Association, skupiającego firmy i organizacje. Celem stowarzyszenia jest propagowania dobrych praktyk i edykacji w obszarze analityki internetowej.

Bluerank buduje strategię SEO dla marki nk.pl

Portal nk.pl (do niedawna nasza-klasa.pl) i agencja search engine marketing – Bluerank rozpoczęły współpracę przy optymalizowaniu, pod kątem wyszukiwarek, internetowych kanałów komunikacji marki NK oraz oficjalnych kont działających na platformie Śledzik.

Bluerank dla MixElectronics oraz Zadowolenie.pl

Wystartowały kampanie reklamowe liderów branży e-commerce w sektorze RTV / AGD. Sprzedażową strategię promocji MixElectronics i Zadowolenie.pl w wyszukiwarce Google oraz sieci kontekstowej opracowała i realizuje firma Bluerank. Projekt jest efektem wygranego konkursu, do którego zaproszono, doświadczone w realizacji działań PPC dla dużych sklepów internetowych, agencje SEM.

Bluerank pozycjonuje markt.de

Agencja search engine marketing – Bluerank optymalizuje i pozycjonuje jeden z największych niemieckich portali ogłoszeniowych – markt.de.

Bluerank realizuje kampanię SEM na rynku rosyjskim

Bluerank, agencja specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach internetowych (ang. Search Engine Marketing, SEM), realizuje kampanię w Google oraz Yandex.ru dla światowej giełdy maszyn online Mascus.ru.

Przewiń do góry