Wprowadzane zmiany tworzą elastyczną ofertę cenową produktów i usług oferowanych w ramach konta Inteligo. Głównym założeniem tych zmian jest premiowanie aktywnych klientów, czyli tych posiadaczy kont Inteligo, którzy mają depozyty na kontach (wystarczy średnia wysokość salda na poziomie 100 PLN) oraz przynajmniej raz w miesiącu przeprowadzają jedną transakcję bankową.
Jedną ze zmian jest wprowadzenie opłat dla klientów, którzy nie mają środków na swoich kontach, a przez to nie dokonują na nich żadnych operacji finansowych. Zyskają zaś ci, którzy są stałymi
i czynnymi użytkownikami konta. Oprocentowanie ich kont zostanie podwyższone.
Andrzej Klesyk , członek zarządu Bankgesellschaft Berlin (Polska) SA , szef bankowości detalicznej: „Decyzja o zmianie opłat i prowizji jest podyktowana, przede wszystkim, troską o naszych aktywnych klientów. Po drugie dostosowujemy nasze taryfy do warunków rynkowych. Nasza oferta stale się rozwija, zdecydowanie wyprzedzając rynek. Klienci otrzymują coraz lepsze produkty, coraz bardziej rozwinięte usługi finansowe, które wymagają coraz większych nakładów finansowych. Nasza oferta pozwala na maksymalizację korzyści klienta, zarówno tych czysto finansowych, jak i tych, dla których klienci szczególnie cenią konto Inteligo, a mianowicie wygody
i pełnego, bezpośredniego dostępu do pieniędzy”.
Wprowadzenie nowej Tabeli Opłat i Prowizji jest jednym z etapów realizacji długoterminowej strategii tworzenia instytucji finansowej świadczącej najbardziej kompleksową i nowoczesną ofertę na rynku bankowości bezpośredniej w Polsce.
Nowa tabela opłat jest ważnym krokiem w realizacji bardzo ważnego założenia marki Inteligo, „Chodzi o to, aby oferować warunki zdecydowanie lepsze klientom aktywnie korzystającym z produktu. Tego samego należy się spodziewać w przypadku oprocentowania wkładów, jak
i nowych produktów pod marką Inteligo, które wprowadzimy w najbliższych tygodniach i miesiącach.
Konto Inteligo pozostanie z pewnością najbardziej wygodnym i zyskownym kontem na rynku, a dzięki nowym produktom i usługom będzie spełniało jeszcze szerszą gamę oczekiwań klientów” – powiedział Tomasz Kaźmierowski, członek zarządu Inteligo Financial Services SA.
Poprzez wprowadzenie szczegółowej Tabeli Opłat i Prowizji, konto Inteligo jako jedno z pierwszych, dostosowuje się do obecnie obowiązującego Prawa Bankowego, które wymaga dokładnego określenia wysokości wszystkich opłat i prowizji pobieranych od klienta.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.