26 października zakończyły się VII Internetowe Targi Pracy, organizowane przez GazetaPraca.pl. W ciągu ośmiu dni targów 112 pracodawców z całej Polski zaprezentowało swoje oferty, opublikowano ponad 2000 ogłoszeń rekrutacyjnych, odbyła się również specjalna Debata HR poświęcona metodom motywowania pracowników.
W siódmej edycji Internetowych Targów Pracy wzięło udział 112 pracodawców, którzy przez osiem dni prezentowali swoje oferty, informowali o swoich firmach oraz rozmawiali z uczestnikami targów na specjalnych czatach. W czasie targów pojawiło się ponad 2000 ogłoszeń rekrutacyjnych.
W Internetowych Targach Pracy organizowanych przez GazetaPraca.pl uczestniczyło ponad 370 000 internautów, którzy wykonali ponad 1,7 miliona odsłon. Internauci uczestniczyli w czatach z pracodawcami, brali aktywny udział w organizowanych przez GazetaPraca.pl konkursach. Sporym zainteresowaniem cieszyła się również Debata HR dotycząca pozapłacowych metod motywowania pracowników w okresie spowolnienia gospodarczego, którą transmitowano na żywo na platformie targowej www.TargiPracy.Gazeta.pl.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.