Do zespołu EM Lab S.A., agencji marketingowej notowanej na rynku NewConnect, dołączył Krzysztof Szymczak, który odpowiadać będzie m.in. za obsługę kluczowych klientów Spółki, brandy Play i Allegro. Nowy Account Manager ma wzmocnić Spółkę kompetencjami, które zdobył na amerykańskim rynku.
Krzysztof Szymczak jest absolwentem wydziału prawa na Uniwersytecie Warszawskim oraz Nowych Mediów na uniwersytecie The New School w Nowym Jorku. Przed związaniem się z EM LAB S.A. doświadczenie zdobywał w agencjach Hardwork Communications w Warszawie oraz AgencySacks w Nowym Jorku. W tej ostatniej pracował przy obsłudze ekskluzywnych marek, m.in. Chelsea Property Group, Steinway Lyngdorf, Baccarat, Verdura, Cartier, Departures Magazine, czy SHVO. Szymczak jest współzałożycielem rozpoznawanego w wielu krajach bloga „The Essentialist” o reklamie drukowanej/modzie (http://www.theessentialist.blogspot.com) jak również fundacji The Mill Foundation (http://www.millthefoundation.com) wspierającej niezależne projekty kulturalne na płaszczyźnie doradztwa mediowego oraz promocji.
EM Lab już dawno postawił sobie za cel wprowadzenie zachodnich standardów do polskiej branży marketingowej. Jesteśmy prekursorami w przypadku marketingu doświadczeń, czy procurmentu zakupu usług zewnętrznych. Wierzymy że pozyskanie Krzysztofa do naszego zespołu pozwoli nam wprowadzić zagadnienia obsługi klienta na nieosiągalny dla naszej konkurencji poziom. – mówi Julian Kozankiewicz, Prezes EM Lab.
W EM Lab Krzysztof Szymczak będzie odpowiadał za obsługę brandów Play i Allegro.
Jestem przekonany, że moje doświadczenia wpisują się w strategię Spółki, zaś moim pierwszym zadaniem będzie wzmocnienie i udoskonalanie komunikacji między klientem a agencją, co z pewnością przełoży się na efekty osiągane przez EM Lab. – dodaje Krzysztof Szymczak z EM Lab.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.