Firmy.net – portal kompleksowo promujący firmy w internecie – uruchomił bloga dla firm z sektora MSP. Skupia on przedsiębiorców, którzy chcą się dzielić wiedzą i doświadczeniami w prowadzeniu biznesu.
Blog Firmy.net ma być formą integracji środowiska MSP, wzajemnej edukacji, prezentacji dobrych praktyk i sygnalizowania problemów. Znajdą się tam artykuły pomocne w biznesie oraz dyskusje na tematy powiązane z życiem przedsiębiorstw w Polsce, marketingiem i sprzedażą. Przedstawiciele firm mogą tworzyć własne wpisy blogowe, a także aktywnie uczestniczyć w dyskusjach, wzajemnie komentować i oceniać wypowiedzi. Blogowanie to także możliwość wypromowania siebie i swojej firmy wśród przedsiębiorców z naszego kraju, nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych, szukania inspiracji.
Na blogu Firmy.net pojawiły się już pierwsze wpisy przedstawicieli firm. W ciągu tygodnia po uruchomieniu bloga przedsiębiorcy zgłosili 30 artykułów, które po wstępnej selekcji sukcesywnie będą publikowane. Dodatkowo, specjaliści Firmy.net będą dodawać porady dotyczące skutecznej promocji, a także koordynować zamieszczanie wypowiedzi przedstawicieli firm, dbając o ich wartość merytoryczną. Wśród wpisów, które już zostały opublikowane, są m.in. porady dotyczące pozycjonowania stron, przygotowywania skutecznych ofert reklamowych, artykuł promujący zdrowe nawyki u osób spędzających dużo czasu w pozycji siedzącej oraz nowoczesne sposoby na znalezienie pracy. Na uwagę zasługuje także kreatywny wpis o tym, jak przerobić słomę w dzieło sztuki. O skutkach aktywności blogerów można się przekonać odwiedzając blog Firmy.net.
„Dajemy małym i średnim firmom do dyspozycji kolejne narzędzie wspierające biznes w internecie. Firmy z tego sektora ciągle jeszcze nie wykorzystują możliwości, jakie stwarza im obecność w sieci. Świadczy o tym choćby badanie przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Google Polska we wrześniu br. Wynika z niego, że jedynie połowa firm (51%) ma swoją wizytówkę w sieci, natomiast własną witrynę internetową posiada zaledwie 47% badanych. Blog to kolejna, bardzo popularna ostatnio forma komunikacji biznesowej w internecie. Chcemy pokazać małym podmiotom, że nie jest to tylko moda, ale funkcjonalne narzędzie, które pozwala wykorzystywać możliwości internetu i dzięki temu rozwijać swój biznes” – mówi Michał Kurczycki, przedstawiciel twórcy Firmy.net, szwajcarskiej firmy NNV AG.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.