Słynne rogale świętomarcińskie z nadzieniem z białego maku i bakaliami, mają swoich zagorzałych fanów także poza granicami Wielkopolski. Giełdowa Grupa One-2-One przygotowała serwis społecznościowy wspierający budowanie grupy rogalożerców.
Portal społecznościowy, dostępny jest pod adresem http://rogal.streemo.pl/. Warszawiacy i wszyscy fani poznańskich wypieków mają okazję dowiedzieć się jak wyrabia się rogale, dlaczego za ich podrabianie można jakiś czas oglądać świat przez kraty, a także jak mieszkańcy Poznania świętują 11 listopada podczas Święta Ulicy Święty Marcin. Serwis umożliwia rogalożercom aktywność społecznościową – w tym prowadzenie blogów, komentowanie zawieszonych materiałów, jak i umieszczanie własnych zdjęć i filmów oraz bezpośredni kontakt z innymi użytkownikami.
Już po raz czwarty prowadzimy akcję promowania w Warszawie świętomarcińskich rogali, a przez to także samej firmy, która dumna jest ze swoich poznańskich korzeni. W tym roku dostarczymy osobiście słodkie prezenty do ponad 300 naszych stałych klientów ze stolicy. – mówi Tomasz Dworek, marketing manager Grupy One-2-One. Do warszawskich adresatów informacja o portalu rogalożerców dociera właśnie wraz rogalami z renomowanej poznańskiej cukierni. One-2-One liczy, że serwis będzie aktywnie działał także po zakończeniu akcji. Mamy w Warszawie wiernych fanów rogali, którzy w rozmowach z nami czasem już we wrześniu upewniają się, czy będą mieli okazję ponownego ich skosztowania. – dodaje Dworek.
One-2-One w swych świętomarcińskich działaniach promocyjnych korzysta z własnych narzędzi marketingowych wykorzystujących komunikację mobilną i internetową. Na co dzień oferuje je przedsiębiorstwom działającym głównie w sektorze mediów i usług marketingowych. Tym razem spółka postawiła na społeczność. Została przygotowana specjalna witryna internetowa z wykorzystaniem kreatora serwisów społecznościowych Streemo.pl, który odnotował w bieżącym roku znaczny sukces – od ponad roku od jego uruchomienia z możliwości jakie w nim drzemią skorzystało ponad 8 tys. internautów tworząc własne strony internetowe. Według Google Analytics serwisy stworzone na platformie streemo.pl odnotowują każdego miesiąca około pół miliona unikalnych użytkowników.
W maju bieżącego roku, projekt „rogalowy” promujący giełdową spółkę rok wcześniej, otrzymał wyróżnienie Golden Arrow w kategorii marketing mobilny – najważniejszą na polskim rynku nagrodę dla firm świadczących usługi z zakresu marketingu bezpośredniego.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.