Sieć linków reklamowych adBino.pl objęła patronat internetowy nad ogólnopolską akcją „Dziecko w Sieci”, organizowaną przez Fundację Dzieci Niczyje oraz kampanią społeczną „Pajacyk”, którą prowadzi Polska Akcja Humanitarna.
Akcje wspierane będą medialnie do końca września i obejmą wszystkie witryny należące do sieci reklamowej.
„Dziecko w Sieci” to kampania społeczna Fundacji Dzieci Niczyje, która rozpoczęła się 25 lutego 2004 r. Rosnąca popularność Internetu, zwłaszcza wśród najmłodszych użytkowników, wymaga od nas wszystkich, a zwłaszcza od rodziców dzieci, które korzystają z Sieci, znajomości zarówno samego medium, jak i zagrożeń wynikających z jego używania. Kampania składać się będzie z przekazów medialnych oraz akcji edukacyjno-informacyjnej adresowanej do dzieci, rodziców i nauczycieli.
Pajacyk to nazwa, a zarazem symbol, prowadzonego od 1998 r. przez Polską Akcję Humanitarną programu dożywiania dzieci w szkołach i świetlicach. Na terenach o wysokim stopniu bezrobocia liczne rodziny pozostają bez środków do życia. Rządowe i gminne działania, z powodu niewystarczającego budżetu i sztywnych kryteriów, pozostawiają wiele dzieci bez pomocy. Fundacja stara się, w miarę swoich możliwości, zapełnić tę lukę, poprawić sytuację bytową dzieci, ich warunki życia i nauki. Pomoc polega na finansowaniu obiadów dla dzieci, które nie są objęte pomocą gmin. Często dzięki dożywianiu dzieci regularniej chodzą do szkoły, co poprawia ich wyniki w nauce. W ciągu 6 lat prowadzenia progarmu Fundacja zapewniła ponad 25 tys. dzieci przeszło 3 200 tys. posiłków.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.