Polska Akcja Humanitarna

F-Secure chroni dane Polskiej Akcji Humanitarnej

F-Secure przekazała Polskiej Akcji Humanitarnej rozwiązania F-Secure Small Business Suite. Firma zdecydowała się na nieodpłatne przekazanie licencji jako formy wsparcia działalności organizacji. Pakiet ochroni dane PAH przed hakerami, wirusami, robakami, koniami trojańskimi, nieznanymi typami zagrożeń, programami szpiegującymi i wyświetlającymi niechciane reklamy. Rozwiązanie zostanie zainstalowane w biurach w Polsce oraz oddziałach zagranicznych m.in. w Czeczenii, Palestynie […]

F-Secure chroni dane Polskiej Akcji Humanitarnej więcej »

Najbardziej popularna aukcja w sieci

Żadna aukcja internetowa w historii polskiego internetu nie odnotowała takiego powodzenia; licytacja sukni Anny Muchy, w której aktorka wystąpiła w trakcie gali inaugurującej XXXI Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni cieszyła się rekordowym zainteresowaniem, odnotowując niemal 600 tysięcy wyświetleń. Anna Mucha postanowiła przeznaczyć wpływy ze sprzedaży sukni na aukcji charytatywnej na rzecz Polskiej Akcji Humanitarnej.

Najbardziej popularna aukcja w sieci więcej »

Kartki świąteczne dla Pajacyka

Instytut Monitorowania Mediów już po raz trzeci zorganizował akcję ’Wigilijne kartki dla Pajacyka’. Pieniądze, które miały być przeznaczone na tradycyjne karty świąteczne, trafiły na konto akcji 'Pajacyk’, a klienci IMM otrzymają świąteczne pozdrowienia w formie maili. W tym roku, już po raz trzeci, Instytut Monitorowania Mediów zdecydował się wesprzeć przed świętami akcję Polskiej Akcji Humanitarnej

Kartki świąteczne dla Pajacyka więcej »

Dodatek 'Tygodnika Powszechnego' o etyce biznesu

’Tworzenie pozytywnego wizerunku firm to dziś nie mniej ważna część gospodarczej aktywności niż tworzenie nowych technologii. Społecznej przychylności dla biznesu sprzyja jego społeczna odpowiedzialność’ – piszą w artykule wstępnym autorzy tygodnikowego dodatku. Na czym jednak polega odpowiedzialny biznes? Dlaczego warto dbać w wizerunek firmy? Jak go budować? Na te pytanie odpowiadają autorzy 'Ucha igielnego’. Rafał

Dodatek 'Tygodnika Powszechnego' o etyce biznesu więcej »

Kampanie społeczne w sieci adBino.pl

Sieć linków reklamowych adBino.pl objęła patronat internetowy nad ogólnopolską akcją „Dziecko w Sieci”, organizowaną przez Fundację Dzieci Niczyje oraz kampanią społeczną „Pajacyk”, którą prowadzi Polska Akcja Humanitarna. Akcje wspierane będą medialnie do końca września i obejmą wszystkie witryny należące do sieci reklamowej. „Dziecko w Sieci” to kampania społeczna Fundacji Dzieci Niczyje, która rozpoczęła się 25

Kampanie społeczne w sieci adBino.pl więcej »

Obiad za domenę

DomainMaker zawiązał koalicję z Polską Akcją Humanitarną w walce z głodem w polskich szkołach. W ramach akcji „Pajacyk” DomainMaker z każdej zarejestrowanej domeny ufunduje obiad dla potrzebujących dzieci. Własna domena to pierwszy krok ku zaistnieniu w internecie. Teraz, dzięki firmie DomianMaker, rejesterując domenę, można również pomóc biednym dzieciakom. – Dzieci w piątki na stołówkach przejadają

Obiad za domenę więcej »

Allegro, TVP i PAH razem

Największy serwis aukcyjny w Polsce – Allegro.pl (http://www.allegro.pl) – wraz z Telewizją Polską oraz Polską Akcją Humanitarną organizuje unikalną aukcję zdjęć z autografami aktorów polskich seriali. Dochód z aukcji „Aktorzy Powodzianom” zasili program Polskiej Akcji Humanitarnej „Pomoc Powodzianom”. Na aukcji pod adresem http://www.allegro.pl/fotoaukcja/ można wylicytować podpisane zdjęcia takich aktorów jak Bogusław Linda, Cezary Pazura, Olaf

Allegro, TVP i PAH razem więcej »

Scroll to Top