Agencja marketingu mobilnego MobiJOY! przygotowała rozwiązania SMSowe do promocji olimpijskiej dla PKN Orlen realizowanej przez agencję marketing services TEQUILA Polska. Akcja związana z Igrzyskami Olimpijskimi rozpoczęła się 1 lipca i potrwa do końca sierpnia. Na klientów korzystających ze stacji paliw PKN Orlen czekają wycieczki na Olimpiadę do Aten, telewizory plazmowe Philipsa oraz kilkadziesiąt tysięcy piłek marki Dunlop.
1400 stacji PKN Orlen w całym kraju bierze udział w promocji olimpijskiej, która obejmuje dwie loterie: „Polacy na medal” oraz „Loterię olimpijską”. Na uczestników czeka 40 tys. nagród.
Loteria „Polacy na medal” zakłada zakup o wartości powyżej 75 PLN na stacji PKN ORLEN S.A., który nagradzany jest medalem identyfikującym jednego z polskich wielokrotnych złotych medalistów olimpijskich. Za zebranie 4 medali z różnymi wizerunkami, w tym jednego super-medalu z Robertem Korzeniowskim, można otrzymać do wyboru markową piłkę siatkową, nożną lub koszykową Dunlop.
Dodatkową szansę wygranej mają uczestnicy, którzy prześlą SMSem unikatowy numer umieszczony na rewersie medalu, a tym samym wezmą udział w „Loterii olimpijskiej”. W lipcu pod hasłem „Przeżyj osobiście emocje olimpijskie” do wygrania było dwanaście 7-dniowych wycieczek dla dwóch osób do Aten w czasie trwania Igrzysk Olimpijskich. W sierpniu natomiast rozlosowanych zostanie dwanaście telewizorów Philips (42″ plazma), „Olimpiada trwa. Śledź emocje na ekranie”.
Celem kampanii jest wzmocnienie lojalności klienta i wzrost częstotliwości wizyt i zakupów na stacjach paliw ORLENU.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.