Konsekwentna realizacja strategii internetowej INFOR PL SA – ukierunkowany rozwój organiczny serwisów dla profesjonalistów oraz akwizycje zaowocowały rekordowym wynikiem w skali dotychczasowej działalności spółki. INFOR PL awansował w ciągu roku z 75 miejsca na 16 wśród największych witryn internetowych w Polsce.
Z liczbą ponad 3,6 mln realnych użytkowników Grupa INFOR awansowała na 16 miejsce największych witryn internetowych w Polsce. Serwisy internetowe grupy mogą pochwalić się rekordowym przyrostem realnych użytkowników – 210 proc. (wrzesień 2008 do września 2009 r.).
Serwisy biznesowe grupy kapitałowej INFOR PL zakończyły wrzesień z najwyższym dotychczasowym wynikiem 2,1 mln realnych użytkowników oraz zasięgiem 12,63 proc., awansując na 4 miejsce w kategorii tematycznej Biznes, Finanse, Prawo, dystansując między innymi konkurencyjną grupę Bankier.pl.
Grupa kapitałowa INFOR PL zaistniała od września również w kategorii serwisów informacyjnych, znajdując się na 8 miejscu z wynikiem 1,32 mln realnych użytkowników.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.