Cube Group na rynku afiliacyjnym działa skutecznie już od ponad półtora roku, teraz doświadczenie wyniesione ze współpracy z reklamodawcami oraz wydawcami firma postanowiła wykorzystać tworząc własną sieć afiliacyjną.
NetSales to kolejny projekt w portfolio Cube Group którego celem jest uzupełnienie szerokiego spektrum usług firmy. Szefem projektu został Marcin Michalski pełniący obecnie funkcję Account Directora Cube Group, odpowiadający dotychczas za rozwój działu wsparcia sprzedaży Cube Group w mediach internetowych innych niż wyszukiwarki. Zespół NetSales tworzy ośmiu specjalistów e-marketingu doświadczonych w pracy z największymi klientami firmy.
„Współpracowaliśmy do tej pory bezpośrednio ze wszystkimi ważniejszymi wydawcami oraz sieciami afiliacyjnymi. Nasza praktyka pokazała znacznie wyższą skuteczność działań uzyskiwaną dzięki bezpośrednim relacjom z wydawcami niż przy wykorzystaniu obecnie działających sieci afiliacyjnych i właśnie na bezpośrednich relacjach chcemy budować przewagę NetSales nad konkurencją. W NetSales do każdego programu dedykowana będzie osoba, która poza rekrutacją wydawców będzie z nimi tworzyć indywidualnie dopasowaną strategię promocyjną danego programu. Nie chcemy wyświetlać wyłącznie banerów czy też wysyłać maili i czekać aż efekty same się pojawią. Im intensywniejsza, bliższa współpraca z wydawcami tym większa szansa na sukces marketingowy – przekonuje Marcin Michalski, Account Director.
„W tej chwili najważniejsze dla nas jest pozyskanie jak największej ilości wysokiej jakości wydawców poza mainstreamowych (sieci, portale, najwięksi wydawcy). Na kilka tygodni przed startem uruchomiliśmy kampanię teaserową konwertyci.pl. dzięki której pozyskaliśmy kilkaset witryn wysokiej jakości. Nasz cel do połowy 2010 roku to blisko 10 000 starannie wyselekcjonowanych wydawców, którzy będą aktywnie promować programy partnerskie w naszej sieci. Nie chcemy sztucznie pompować statystyk dziesiątkami tysięcy afiliantów, posiadających serwisy niskiej jakości czy takich którzy zapisali się wyłącznie z ciekawości. – dodaje Marcin Łukaszewicz, Account Manager
Pierwsze programy to m.in. Allianz Bank, Konkurs partnerów Microsoftu Play-Fair, fundusz inwestycyjny Union Investment a w przeciągu kilku najbliższych dni uruchomiony zostanie także program ubezpieczeń turystycznych online – Elvia Mondial Assistance , szybkich pożyczek SMS365, program Netii, nowe programy Microsoftu oraz kilka sklepów internetowych. Finalizowane są rozmowy z jednym z największych sklepów internetowych, z którym zostaną rozpoczęte działania na wyłączność.
„Cube Group współpracuje z dużymi reklamodawcami, którzy przyzwyczajeni są do wysokiej jakości usług. Ci klienci w pierwszej kolejności staną się beneficjentami NetSales. Nie będziemy współpracować ze wszystkimi marketerami – chcemy oferować witrynom programy które będzie cechowała: wysoka efektywność i atrakcyjna stawka – podkreśla Andrzej Cudny , Prezes Zarządu.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.