Sieć afiliacyjna Novem rozpoczęła współpracę z Bankiem Pocztowym. Wspólny program partnerski promuje Kredyt Raz Dwa – kredyt gotówkowy dostępny w całości przez internet.
Na potrzeby programu Bank Pocztowy stworzył rozbudowaną stronę docelową, która ułatwia zainteresowanym użytkownikom sprawne wywiązanie się ze wszystkich formalności. Dzięki temu procedura udzielania kredytu gotówkowego w całości odbywa się w internecie i może zostać zakończona nawet po 15 minutach. Kredyt Raz Dwa promowany jest na stronach wydawców należących do sieci afiliacyjnej Novem (obecnie ponad 150 tys. witryn internetowych). Program wspiera trwającą do 22 grudnia świąteczną promocję, w ramach której bank nie pobiera prowizji za uruchomienie kredytu.
Program partnerski rozliczany jest w modelu „płać za efekt”. Reklamodawca nie płaci za powierzchnię reklamową ani za wizyty na stronie docelowej, ale za każdy udzielony kredyt. Bank Pocztowy to kolejna instytucja finansowa, która zdecydowała się wykorzystać działania reklamowe rozliczane w modelu efektywnościowym Novem. Z programów partnerskich Novem korzystały już m.in. banki: BZ WBK, PKO BP i Millennium.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.