SMSy reklamowe wysyłane są do użytkowników bezpłatnej poczty WP, którzy zgodzili się na udostępnianie swoich numerów telefonów komórkowych dla celów marketingowych. Są to krótkie wiadomości tekstowe do 150 znaków kierowane od nadawcy Wirtualna Polska. Reklama może być adresowana do ściśle określonej grupy docelowej. Portal targetuje przekaz według płci, wieku, miejsca zamieszkania, zawodu, wykształcenia, czy zainteresowań.
WP posiada jedną z największych baz użytkowników, którzy zgodzili się na udostępnianie swoich numerów telefonów komórkowych dla celów marketingowych. Skuteczna reklama trafić może do półtora miliona posiadaczy aparatów komórkowych. Koszt jednego sms-a to niecałe 50 groszy brutto.
Podane przez Internautów numery są na bieżąco weryfikowane i aktualizowane, gdyż większość użytkowników bierze czynny udział w licznych konkursach organizowanych przez WP, korzysta z płatnych usług, czy dokonuje zakupów za pośrednictwem portalu.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.