Wanadoo wprowadził do swoich 15 serwisów płatny dostęp. Dzięki temu rozwiązaniu z możliwości nowych serwisów będzie mogło skorzystać około 3 mln subskrybentów Wanadoo.
Na początku płatne serwisy to głównie serwisy rozrywkowe (horoskopy, loga i dzwonki na telefony komórkowe), ale również i edukacyjne (kursy językowe, czy kursy na prawo jazdy). Płatność za content jest z zakresu od 0.50 euro do 1.50 euro. Użytkownik oczywiście ma możliwośc sprawdzania na bieżąco stanu rachunku.
Jak zapewnia France Telecom płatność jest szybka i bezpieczna. Klient nie musi zostawiać numeru karty kredytowej- płatność doliczana jest do rachunku za korzystanie z Internetu. Postawiono też pewne ograniczenia- limit 50 euro w miesiącu- może jednak być zwiększony na życzenie klienta.
Wprowadzenie tego rozwiązania stwarza nowe źródło przychodów dla portalu. Część wpływów z tego źródła odprowadzana jest do twórców contentu zamieszczanego na stronach portalu. Pod koniec roku „Services à la carte” (tak brzmi nazwa tegoż rozwiązania) będzie zawierał około 120 płatnych serwisów.
Tymczasem ostatni raport Jupiter Media Metrix wskazuje, że przychody z płatności za content w Internecie wyniosą w 2006 roku $5,8 mld (w 2002 roku $1,4 mld).
W grudniu 2001 strony Wanadoo wygenerowały ponad 1.2 mld odsłon.
http://servicesalacarte.wanadoo.fr
France Telecom
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.