IAB i EIAA – Europejskie standardy reklamy online

Opublikowano: 27 listopada 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Europejskie Stowarzyszenie Reklamy Interaktywnej (EIAA) i Biuro Reklamy Interaktywnej w Europie (IAB Europe) ustaliły pakiet znormalizowanych formatów reklam internetowych. Normalizacja jest odpowiedzią na wnioski reklamodawców i media plannerów. Ma im ułatwić zorganizowanie europejskiej kampanii reklamowej w Internecie i zwiększyć jej efektywność. EIAA i IAB Europe oparły swoje ustalenia na standardach Amerykańskiego Biura Reklamy Interaktywnej, dołączając do nich dwa kolejne. IAB …

Sylwester KozakIAB i EIAA – Europejskie standardy reklamy online

Płatny content w Wanadoo

Opublikowano: 19 marca 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Wanadoo wprowadził do swoich 15 serwisów płatny dostęp. Dzięki temu rozwiązaniu z możliwości nowych serwisów będzie mogło skorzystać około 3 mln subskrybentów Wanadoo. Na początku płatne serwisy to głównie serwisy rozrywkowe (horoskopy, loga i dzwonki na telefony komórkowe), ale również i edukacyjne (kursy językowe, czy kursy na prawo jazdy). Płatność za content jest z zakresu od 0.50 euro do 1.50 …

Sylwester KozakPłatny content w Wanadoo