One-2-One, oferująca zaawansowane narzędzia mobilne, podpisała nowy kontrakt z turecką stacją radiową działającą na terenie Niemiec. Rozgłośnia METROPOL FM, nadająca swój program dla mniejszości tureckiej w Berlinie, zdecydowała się na korzystanie z systemu „Radio One X 2.0” – narzędzia oferowanego przez One-2-One. Polska firma zajmie się również obsługą stacji w zakresie marketingu mobilnego.
„Współpraca z turecką stacją radiową jest dla nas nowym doświadczeniem. Wymagała ona dostosowania do specyficznych potrzeb naszego kontrahenta, m.in. w panelu internetowym wprowadziliśmy specjalną aplikację uwzględniające specyfikę tureckiego alfabetu”- powiedział Tomasz Długiewicz, prezes zarządu spółki One-2-One.
Pierwszą umowę ze stacjami niemieckimi w zakresie komunikacji mobilnej słuchaczy z rozgłośniami, One-2-One podpisało 1 czerwca. Do tej pory z technologii opracowanej przez polską firmę korzystają miedzy innymi RS2 największa rozgłośnia lokalna w stolicy Niemiec oraz radio KISS FM należąca do grupy radiowej TOP RADIO. Platforma „Radio One X 2.0”- zestaw rozwiązań dla stacji radiowych jest więc coraz częściej wykorzystywany przez niemieckich kontrahentów.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.