Portal społecznościowy Grono.net rozpoczął konkurs na najciekawszą bożonarodzeniową oprawę graficzną. Drugiego dnia świat wystartuje kolejny, tym razem na najlepszą noworoczną oprawę graficzną. W akcji może wziąć każdy zarejestrowany użytkownik. Zwycięskie propozycje wybiorą sami Gronowicze.
Konkurs wystartował w tym tygodniu i potrwa do 23 grudnia. Na stronie głównej portalu Grono.net znajduje się banner zachęcający użytkowników do przesyłania propozycji świątecznych przygotowanych według autorskich projektów.
– W specjalnym boxie udostępnimy wszystkie nadesłane przez internautów grafiki. Można je będzie przeglądać według kolejności nadesłania, lub zgodnie liczbą głosów, które uzyskały. Każdy użytkownik głosuje tylko raz, na konkretną skórkę świąteczną. Na takich samych zasadach przeprowadzimy konkurs na najciekawszą skórkę noworoczną – mówi Wojtek Sobczuk, współtwórca Grono.net.
Po zakończeniu akcji na portalu pojawi się z kolei banner informujący o jej wyniku. Zwycięska grafikę wybiorą sami Gronowicze. Skórka, która zajmie pierwsze miejsce zarówno w konkursie wigilijnym, jak i noworocznym, będzie oficjalną oprawą graficzną portalu Grono.net w okresie świątecznym.
– W naszych konkursach może wziąć każdy użytkownik serwisu. Do tej pory najmłodszy internauta, który przygotował własny interfejs graficzny miał zaledwie jedenaście lat. Mamy nadzieję, że akcja będzie cieszyła się popularnością wśród Gronowiczów. Z autorem najciekawszej propozycji być może uda nam się nawiązać szerszą współpracę – dodaje Wojtek Sobczuk.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.