Ruszyła pierwsza kampania reklamowa przygotowana przez agencję reklamową AHA dla austriackich linii lotniczych Austrian Airlines. Równolegle toczyć się będą działania w prasie oraz Interencie.
Przez Wiedeń do Europy Zachodniej – to główne hasło kampanii Austrian Airlines, która potrwa do 10 września. Działania reklamowe mają na celu promocję i rozpowszechnienie informacji na temat niższych cen biletów na przeloty Austrian Airlines do miast Europy Zachodniej przez Wiedeń.
Kampania skierowana jest do mieszkańców dużych miast, którzy podróżując wybierają samolot, jako środek transportu. Oferta promowana w ramach kampanii jest propozycją turystyczną, przeznaczoną dla pasażerów lotów wycieczkowych, a nie biznesowych.
Motywy prasowe ukazały się w dziennikach ogólnopolskich oraz lokalnych, w największych miastach Polski (m.in. Co jest grane – Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik Polski, Dziennik Zachodni, Głos Wielkopolski). Równocześnie toczyć się będą działania w Internecie. Reklamy Austrian Airlines– toplayery oraz pop-undery – pojawią się na typowych portalach turystycznych oraz finansowych (m.in. Onet Turystyka, Travel Planet, Expander).
„Jesteśmy po to, by niebo uśmiechało się do naszych klientów” – mówi Robert Stainoch, Country Manager Poland, Austrian Airlines. „Nasze linie powstały, by cieszyć pasażerów i każdą ich podróż uczynić jak najbardziej radosną. Teraz oferujemy klientom ten sam wysoki standard za niższą cenę” – dodaje Stainoch. Przedstawiciele Austrian deklarują, że standardy jakości przyjęte przez ich korporację są jednymi z najwyższych na świecie. Wypracowana przez 50 lat formuła linii lotniczych bezpiecznych i przyjaznych dla klienta pozwoliła na trwałe zaistnienie w świadomości konsumentów właśnie w takim charakterze. Marka Austrian Airlines ma być żywa, naturalna i harmonijna.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.