Pod koniec grudnia ruszyła kampania reklamowa pieluszek Pampers zrealizowana przez Grupę Saatchi & Saatchi. Podstawę kampanii stanowi spot reklamowy „Sen z Pampers to złoty sen”.
Istotą komunikacji jest podkreślenie, że niezakłócony niczym sen jest kluczowy dla harmonijnego rozwoju dziecka. Nowa pieluszka Pampers jest jeszcze bardziej zaawansowana technologicznie od swoich poprzednich wersji, a tym samym zapewnia dziecku spokojny sen.
Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej jest kampania internetowa, która ruszy pod koniec stycznia. Będzie ona prowadzona m.in. na najpopularniejszych portalach i w sieciach a za jej przygotowanie odpowiedzialne jest Saatchi & Saatchi Digital.
30 sec spot reklamowy jest adaptacją wersji przygotowanej przez struktury regionalne S&S. Jego emisja zaplanowana jest m.in. telewizjach: TVP; Polsat; TV4; TVN (i tematyczne) oraz sieci At Media i Discovery Media.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.