Saatchi & Saatchi

Team One kończy działalność

1 kwietnia br. prace prowadzone dotychczas przez Team One, jak również wszelkie zobowiązania tego podmiotu, przejmuje Saatchi & Saatchi Communications. Jednocześnie spółka Team One kończy swoją działalność.

Pora obiadowa z Tymbarkiem

Pora obiadowa z Tymbarkiem to nowa kampania telewizyjna Napoju Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) zrealizowana przez Saatchi & Saatchi Communications.

Wzmocnienia w agencji REDage

Paulina Jaborska oraz Aleksandra Ludwiczak wzmocniły zespół agencji reklamowej REDage. Obydwie rozpoczęły pracę na stanowiskach Account Manager.

Nowa kampania reklamowa Visy

Visa Europe rozpoczęła drugi etap kampanii reklamowej „Visa – żyje się lepiej” wprowadzeniem nowego telewizyjnego spotu reklamowego. Jego fabułę stanowi zwykły dzień z życia człowieka, który płynnie i swobodnie sunie wzdłuż ulicy przemieszczając się pomiędzy punktami sprzedaży, w których używa karty Visa do zakupu rzeczy małych i dużych.

Świat według Carlsberga

Trwa najnowsza kampania wizerunkowa marki Carlsberg. W ramach kampanii wykorzystano trzy różne spoty reklamowe oparte na tym samym motywie, pokazującym jak mógłby wyglądać świat gdyby tworzył go Carlsberg, komunikujące w niecodzienny sposób fakt, że Carlsberg niezmiennie pozostaje prawdopodobnie najlepszym piwem na świecie.

Przewiń do góry