Team One kończy działalność
1 kwietnia br. prace prowadzone dotychczas przez Team One, jak również wszelkie zobowiązania tego podmiotu, przejmuje Saatchi & Saatchi Communications. Jednocześnie spółka Team One kończy swoją działalność.
1 kwietnia br. prace prowadzone dotychczas przez Team One, jak również wszelkie zobowiązania tego podmiotu, przejmuje Saatchi & Saatchi Communications. Jednocześnie spółka Team One kończy swoją działalność.
Pod koniec grudnia ruszyła kampania reklamowa pieluszek Pampers zrealizowana przez Grupę Saatchi&Saatchi.
Pora obiadowa z Tymbarkiem to nowa kampania telewizyjna Napoju Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) zrealizowana przez Saatchi & Saatchi Communications.
Paulina Jaborska oraz Aleksandra Ludwiczak wzmocniły zespół agencji reklamowej REDage. Obydwie rozpoczęły pracę na stanowiskach Account Manager.
Visa Europe rozpoczęła drugi etap kampanii reklamowej „Visa – żyje się lepiej” wprowadzeniem nowego telewizyjnego spotu reklamowego. Jego fabułę stanowi zwykły dzień z życia człowieka, który płynnie i swobodnie sunie wzdłuż ulicy przemieszczając się pomiędzy punktami sprzedaży, w których używa karty Visa do zakupu rzeczy małych i dużych.
Trwa najnowsza kampania wizerunkowa marki Carlsberg. W ramach kampanii wykorzystano trzy różne spoty reklamowe oparte na tym samym motywie, pokazującym jak mógłby wyglądać świat gdyby tworzył go Carlsberg, komunikujące w niecodzienny sposób fakt, że Carlsberg niezmiennie pozostaje prawdopodobnie najlepszym piwem na świecie.