Pasaż Finansowy Wirtualnej Polski, pomimo zawirowań na rynku, pozyskał w 2009 roku ok. 80 tys. formularzy zapytań o różne produkty finansowe m.in. kredyty mieszkaniowe, konta osobiste i kredyty gotówkowe. Jest to niemal ten sam wynik, co w roku poprzednim, ale przy zdecydowanie trudniejszych warunkach sprzedaży. Wśród pozyskanych przez Pasaż formularzy kontaktowych tzw. leadów w 2009 roku (podobnie jak w latach poprzednich) najistotniejszą rolę odegrały zapytania o kredyty mieszkaniowe (ok. 36% wszystkich leadów). Na drugim miejscu znalazły się kredyty gotówkowe – 28,75%, a na miejscu trzecim konta osobiste (14% zapytań).
Rok 2009 był czasem dużych zmian w sektorze finansowym. W ciągu minionych 12 miesięcy branża finansowa przeszła metamorfozę i stanęła przed koniecznością porządkowania rynku. Banki zaostrzały politykę udzielania kredytów hipotecznych, wycofywały się z pożyczek wynoszących 100% wartości nieruchomości i niechętnie udzielały kredytów w obcych walutach. Jesteśmy więc szczególnie dumni, że w czasach kryzysu udało nam się osiągnąć, a nawet przekroczyć zakładane cele sprzedażowe. To nasz ogromny sukces. – mówi Renata Ozimska-Papiernik, Kierownik Działu e-Finance. Powodem do satysfakcji jest także pozyskanie w 2009 roku wielu nowych partnerów Pasażu, m.in. Link4, Alior Bank, Volkswagen Bank direct, Expander, Deutsche Bank, Amplico OFE, A-Z Finanse, Bank HSBC.
W ciągu pierwszych jedenastu miesięcy 2009 roku, Pasaż Finansowy pokonał konkurencję jeśli chodzi o odsłony i liczbę real users, odnotowując średnio (w okresie od listopada 2008 do listopada 2009) 302 096 RU. W tym samym czasie ilości te wynosiły odpowiednio 275 261 i 124 322 dla Pasażów Finansowych Interii i Onetu.
W planach na najbliższy czas jest systematyczne rozszerzanie współpracy z nowymi partnerami i dalszy rozwój platformy.
Pasaż Finansowy Wirtualnej Polski to jedna z najszybciej rozwijających się i największych platform pośrednictwa finansowego w polskim Internecie. Użytkownicy witryny mają dostęp do kilkuset produktów finansowych, m.in. bankowych (kredyty gotówkowe, samochodowe, mieszkaniowe, konta firmowe, osobiste, lokaty), maklerskich i inwestycyjnych (rachunki inwestycyjne oraz walutowe, fundusze inwestycyjne i emerytalne), leasingowych. Z Pasażu Finansowego korzystać można także przez telefon komórkowy – m.pf.wp.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.