Decyzją światowych władz Grupy Publicis oraz Saatchi & Saatchi, 1 kwietnia br. prace prowadzone dotychczas przez Team One, jak również wszelkie zobowiązania tego podmiotu, przejmuje Saatchi & Saatchi Communications. Jednocześnie spółka Team One kończy swoją działalność.
– Zmiana ta związana jest z optymalizacją procesów biznesowych w strukturach globalnych, jak również
i polskim oddziale Saatchi & Saatchi. Restrukturyzacja w tym obszarze była planowana od dłuższego czasu jako ostatni akord przebudowy Grupy w Polsce – mówi Igor Kaleński, prezes Grupy Saatchi & Saatchi w Polsce.
Większość pracowników likwidowanej spółki będzie kontynuować pracę w innych jednostkach biznesowych Grupy. Wszyscy klienci Team One są obecnie informowani o restrukturyzacji i wynikających z niej zmianach w zakresie obsługi klienta. Szefostwo Saatchi & Saatchi podkreśla, że jednym z priorytetów podczas realizacji zmiany jest zachowanie ciągłości prac wykonywanych na rzecz dotychczasowych klientów likwidowanej jednostki.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.