Blog EmailMarketing.pl prowadzony jest przez ekspertów z branży i ma na celu popularyzację email marketingu jako jako jednego z najbardziej efektywnych kanałów komunikacji marketingowej zarówno dla firm z sektora MSP, jak i korporacji.
Według najnowszych badań Direct Marketing Association email marketing przynosi zwrot nawet 4200% poniesionego nakładu. Oznacza to, że jedna złotówka wydana na email marketing może przynieść nawet 42 PLN zwrotu. Proszę pokazać mi jaka inna forma marketingu czy reklamy może przynieść tak dobre wyniki. Chcemy uświadomić polskim przedsiębiorcom, że jest o co walczyć. – mówi Szymon Grabowski, założyciel EmailMarketing.pl, prezes Impix, twórca platformy email marketingowej GetResponse.com.
Blog EmailMarketing.pl dedykowany jest przedsiębiorcom, marketerom oraz wszystkim tym, którzy prowadzą sprzedaż lub promocję w internecie, a pragną zwiększać przychody i zyski swojej firmy, jednocześnie zmniejszając koszty. Wyróżnikiem bloga są nagrania video, przedstawione w konwencji nieformalnej rozmowy, w których eksperci przedstawiają najnowsze trendy z branży i poruszają bieżące tematy związane z email marketingiem. Założycielem bloga jest firma Implix z Gdyni, która od 10 lat tworzy platformę do email marketingu GetResponse.
Zdecydowaliśmy się na uruchomienie bloga emailmarketing.pl z kilku powodów. Najważniejszym jest chęć podzielenia się z internautami szeroką wiedzą i 11-letnim międzynarodowym doświadczeniem z zakresu email marketingu i działań marketingowych w Internecie. Jesteśmy rdzennie polską firmą, która rocznie dostarcza ponad 5 miliardów wiadomości email i obsługuje 100 tys. klientów ze 172 krajów. Po sukcesach na rynkach zagranicznych cieszymy się, że w 2010 roku będziemy mogli przenieść nasze doświadczenia na rynek polski, a EmailMarketing.pl jest początkiem tej strategii. Chcielibyśmy, aby ten blog stał się źródłem marketingowych inspiracji, zarówno dla indywidualnych przedsiębiorców, jak i dużych firm. – dodaje Szymon Grabowski.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.