GetResponse przedstawia aplikację mobilną

Opublikowano: 17 października 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

GetResponse, dostawca rozwiązań do e-mail marketingu, przedstawił aplikację mobilną na smartfony wyposażone w system iOS i Android. Aplikacja umożliwi przede wszystkim zarządzanie kampaniami prowadzonymi w systemie.

Sylwester KozakGetResponse przedstawia aplikację mobilną

Przetestuj bezpłatnie dostarczalność GetResponse

Opublikowano: 20 października 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

GetResponse zaprasza do wzięcia udziału w kampanii “Ty wysyłasz, my dostarczamy”, w ramach której każdy – bez ponoszenia żadnych kosztów – może przetestować dostarczalność wiadomości na poziomie 99,3%.

Hanna LaskowskaPrzetestuj bezpłatnie dostarczalność GetResponse

Kody QR i email marketing – darmowy poradnik

Opublikowano: 19 maja 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Zespół GetResponse przygotował darmowy poradnik zawierający wskazówki i taktyki wykorzystania kodów QR w email marketingu. Można dowiedzieć się z niego m.in. jak wykorzystać kody QR w budowaniu listy odbiorców, kampaniach mailingowych oraz sprzedaży i obsłudze klienta.

Hanna LaskowskaKody QR i email marketing – darmowy poradnik

Bezpłatny Email Marketing z GetResponse

Opublikowano: 23 listopada 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

GetResponse przedstawił nową ofertę cenową, która będzie obowiązywać od początku 2011 roku. Oferta obejmuje dwa modele płatności: stałą opłatę abonamentową oraz opłatę za zrealizowaną wysyłkę.

Hanna LaskowskaBezpłatny Email Marketing z GetResponse

GetResponse wprowadza zaawansowaną segmentację odbiorców

Opublikowano: 21 października 2010. Kategoria: Rynek. Tagi:

GetResponse udostępnia zaawansowane narzędzie segmentacji odbiorców w oparciu o ich dane behawioralne, geograficzne oraz preferencje, ma to umożliwić marketerom generowanie nawet o 50% wyższych wyników kampanii email marketingowych.

Hanna LaskowskaGetResponse wprowadza zaawansowaną segmentację odbiorców

Startuje e-nnovation – praktycy e-biznesu obradują w Polsce

Opublikowano: 23 września 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , ,

Już dziś startuje organizowana przez Grupę Allegro konferencja „e-nnovation – e-commerce w Europie Centralnej”, jest to największe w Europie Środkowo – Wschodniej spotkanie specjalistów biznesu internetowego. Podczas dwóch dni konferencji goście rozmawiać będą o sytuacji na rynku e-commerce, nowych trendach, kierunkach i barierach rozwoju branży.

Hanna LaskowskaStartuje e-nnovation – praktycy e-biznesu obradują w Polsce