Serwis Wirtualnej Polski poświęcony XXI Zimowym Igrzyskom Olimpijskim w Kanadzie – igrzyska.wp.pl/vancuver – jest przykładem współdziałania WP i TP S.A. w ramach Grupy TP. Witrynę sponsoruje Telekomunikacja Polska S.A., która jest jednym z donatorów polskiej drużyny olimpijskiej. Efektem współpracy WP i TP są przede wszystkim funkcjonalności przygotowane z myślą o użytkownikach witryny. Poza tym strona graficzna serwisu opiera się na elementach charakterystycznych dla brandingu TP (kolorystyka, fonty, tapeta).
Jedną z niespodzianek jest konkurs dla fanów sportów zimowych i kibiców polskich olimpijczyków. W zabawie chodzi o wytypowanie przez internautów wydarzenia dnia. Codziennie, do zakończenia zawodów, uczestnicy konkursu będą mogli głosować na ten – ich zdaniem – najważniejszy epizod. Osobom, które oddadzą głos na najczęściej wymieniane wydarzenie, przyznane zostaną punkty. Na zakończenie igrzysk będą one zliczone, a pięć osób najwyżej klasyfikowanych otrzyma specjalne wyróżnienia. Pulę nagród tworzą zegarki marki Tissot T-Sport o wartości 1500 zł każdy oraz sprzęt narciarski z autografem Tomasza Sikory.
Wśród innych funkcjonalności serwisu, uruchomionych w ramach współpracy z TP, internauci znajdą również aplikację na pulpit, która informować będzie o najnowszych newsach olimpijskich oraz grę flashową pozwalającą na sprawdzenie swoich sił w jednej z dyscyplin olimpijskich.
Serwis dedykowany zimowej olimpiadzie w Vancouver to kompleksowe źródło informacji o Igrzyskach. Znalazły się tu m.in. informacje o wszystkich dyscyplinach olimpijskich, dokładne terminarze zawodów, tabele wyników, klasyfikacje medalowe, galerie zdjęć, najświeższe wiadomości. Internauci poznają tu sylwetki polskich olimpijczyków, dowiedzą się więcej o historii igrzysk.
Partnerem programowym serwisu jest Polski Komitet Olimpijski. Dzięki zawartej z PKOl umowie w witrynie znajdą się dodatkowe materiały, m.in. bezpośrednie korespondencje z Vancouver.
http://igrzyska.wp.pl/vancouver
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.