Agencja Zieltraffic rozpoczęła współpracę z siecią szkół językowych Empik School. W ramach ustalonych działań agencja zrealizuje kampanie reklamową opartą o model CPA.
Empik School to największa i najdłużej działająca sieć szkół języków obcych w Polsce. 35 placówek działa w 31 miastach całej Polski, a rocznie z usług sieci korzysta ponad 20 tysięcy osób. Kampania reklamowa prowadzona będzie w ponad 400 wybranych serwisach internetowych sieci Affiliando i potrwa przez trzy miesiące.
W kampanii zastosowano model CPA (Cost Per Action), gdzie wydawcy rozliczani są za poprawnie wypełniony formularz kontaktowy. Poprawność danych oceniana jest przez reklamodawcę. Kreacje użyte w działaniach reklamowych przygotowane zostały przez Empik School.
Wynagrodzenie ustalone w programie wynosi 25 zł za prawidłowo wypełniony formularz i jest to obecnie najwyższa prowizja na rynku. Jestem pewien, że efekty naszych działań będą bardzo udane i że jest to początek dłuższej współpracy z marką Empik School. – powiedział Marcin Kowalik, Business Development Manager z agencji Zieltraffic.
Firma Zieltraffic Polska jest częścią Zieltraffic AG, dużej agencji specjalizującej się w marketingu internetowym instytucji finansowych. Głównym obszarem działań polskiego oddziału Zieltraffic jest affiliate i performance marketing oraz wszelkie działania z zakresu marketingu w wyszukiwarkach. Firma koncentruje się na sektorze finansowym i bankowym, a wśród jej dotychczasowych klientów są takie firmy jak mBank, Santander, Liberty Direct, Citi Handlowy, Bank Pocztowy, Millennium czy Skarbiec.biz.
www.zieltraffic.pl
www.affiliando.pl
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.