Bank Millennium wybrał agencję do obsługi działań SEM
Bank Millennium podpisał z agencją Zieltraffic umowę w zakresie prowadzenia działań reklamowych i sprzedażowych w Google AdWords. Współpraca między firmami ma potrwać trzy lata.
Bank Millennium podpisał z agencją Zieltraffic umowę w zakresie prowadzenia działań reklamowych i sprzedażowych w Google AdWords. Współpraca między firmami ma potrwać trzy lata.
Bank Pocztowy rozpoczął kampanię reklamową swoich nowych produktów: Nowego Konta Oszczędnościowego, lokat internetowych oraz kont bankowych Standard i Nestor. Kampania prowadzona jest w ramach programu partnerskiego realizowanego przez sieć Affiliando.
Agencja Zieltraffic rozpoczęła współpracę z siecią szkół językowych Empik School. W ramach ustalonych działań agencja zrealizuje kampanie reklamową opartą o model CPA.
Blog ekspercki SEMoPoranku.pl wraz z nowym rokiem rozpoczął cykl publikacji pod tytułem „Problemy Marketerów”. Artykuły mają wyjaśniać problemy z jakimi spotykają się specjaliści od marketingu podczas planowania kampanii reklamowych w Internecie.
Ile mocnych kaw pija SEM Manager? Kiedy przychodzą do głowy pomysły na najlepsze kampanie SEM? Na te i na inne pytania na blogu firmowym Zieltraffic pod adresem www.semoporanku.pl będą starali się odpowiadać pracownicy agencji.
Do ponad sześćdziesięcioosobowego zespołu pracowników Zieltraffic dołączyła Marlena Gref, kolejny – Affiliate Manager.
Z początkiem roku w agencji marketingu online Zieltraffic miały miejsce dwa awanse.