Portal Gazeta.pl wprowadza nowy cennik usług reklamowych. Zmianie uległa struktura cennika oraz wycena reklam. Cennik został znacznie uproszczony, dzięki czemu stał się bardziej przejrzysty. Zostały do niego również wprowadzone nowe formy reklamowe, które nie występowały poprzednio jak np. scroller na dole strony, czy rozwijana belka reklamowa.
W nowym cenniku niewielką podwyżką – od 12,50% do 16,80% – objęto reklamy emitowane na pierwszej stronie portalu Gazeta.pl, serwisach informacyjnych oraz gospodarczych.
Znaczna część cen reklam w portalu Gazeta.pl zostaje obniżona. Największa obniżka – 77% dotyczy serwisów Poczta, Czat, Usenet, Szukaj Katalog, Eksperci.
Tańsze o 25% stały się reklamy na serwisach miejskich. O 20% tanieją reklamy m.in. na serwisach Nauka, Kultura, Blogi, Cafe Gazeta. Ceny reklam na wortalach zostały obniżone o 5,9%.
– Dzięki wprowadzonej zmianie została poszerzona nasza oferta reklamowa, a sam cennik stal się bardziej zrozumiały i przejrzysty dla klientów. Poza zmianą wyglądu jedną z najważniejszych zmian jest też wyodrębnienie osobnej grupy serwisów dotyczących wiadomości – mówi Benita Jakubowska, dyrektor sprzedaży w portalu Gazeta.pl.
Nowa grupa cennikowa – Wiadomości składa się z działów: wiadomości, kraj świat, sport, wyborcza. Natomiast do kategorii cennikowej Wortale włączono działy: co jest grane, muzyka, film i czasopisma. Dział gospodarczy został poszerzony o serwis unia europejska.
Nowy cennik obowiązuje od 1 listopada.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.