Wyniki UPC Polska plasują firmę w ścisłej czołówce spółek z grupy LGI, a rok 2009 był kolejnym, w którym UPC Polska była jedną z najszybciej rozwijających się filii Liberty Global.
Na koniec 2009 roku z usług UPC korzystało 1 090 500 klientów, w tym 229 400 abonentów Telewizji Cyfrowej UPC, 460 600 internetu i 183 900 telefonu. UPC pozyskało w ciągu roku ponad 150 000 klientów telewizji cyfrowej, 72 600 klientów usługi internetowej, a liczba abonentów usługi telefonicznej UPC zwiększyła się o 36 600, co stanowi blisko 25 proc. wzrost.
Rok 2009 dowiódł, że klienci chętnie wybierają cyfrowe usługi kablowe, co przyczyniło się do dalszego wzrostu przychodów i bazy abonenckiej UPC. Ubiegły rok był dla UPC okresem intensywnych prac nad rozwojem usług, operator z sukcesem wprowadził ultraszybki internet nowej generacji UPC Fiber Power, oferujący prędkości pobierania danych do 120 Mb/s. Nowością w ofercie była także wdrożona na początku grudnia usługa UPC NA ŻĄDANIE. W ubiegłym roku UPC rozwinęło ofertę dla biznesu, wprowadzając konkurencyjne parametry i ceny.
W 2009 roku wzrosła liczba klientów wszystkich trzech usług wchodzących w skład oferty UPC. Największy przyrost odnotowała Telewizja Cyfrowa UPC, z której skorzystało ponad 150 000 nowych abonentów.
Wzrost liczby klientów odnotowała także usługa internetowa UPC. W 2009 roku baza klientów usługi internetowej wzrosła o ponad 72 000, co dało na koniec roku liczbę 460 600.
Telefon UPC, jako trzeci element potrójnej usługi także umocnił swoją pozycję, liczba abonentów tej usługi zwiększyła się w ciągu roku o 36 600 nowych przyłączeń. Na koniec 2009 roku UPC miała 183 900 klientów tej usługi.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.