Retweet.com, serwis, który w minionym miesiącu został wystawiony przez jego właścicieli na sprzedaż, znalazł nabywcę za 250 tys. dolarów. W licytacji odbywającej się na platformie Flippa, wygrał kupujący, który skorzystał z opcji „kup teraz” i zapłacił o 48 tys. dolarów więcej niż ówczesna najwyższa oferta.
Retweet.com to serwis zbliżony funkcjonalnościami do Tweetmeme. Agreguje popularne linki pochodzące z Twittera, umożliwia również dzielenie się najciekawszymi artykułami poprzez udostępnianie stronom trzecim specjalnego przycisku „retweet”.
Nie wiemy kto jest nabywcą Retweet.com. Sam serwis nie jest tak popularny jak Tweetmeme, ale jego największą siłą jest nazwa. Czas pokaże czy nowy właściciel zdecyduje się kontynuować prowadzenie serwisu, czy ma dla domeny nowe plany.
Źródło: Mashable.com
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.