Wydawcy otrzymali oficjalny „Tweet Button” [wideo]
Serwis Twitter uruchomił „Tweet Button”, oficjalny przycisk przeznaczony dla internetowych wydawców, który umożliwia ich czytelnikom łatwe dzielenie się znalezionymi na stronach treściami.
Serwis Twitter uruchomił „Tweet Button”, oficjalny przycisk przeznaczony dla internetowych wydawców, który umożliwia ich czytelnikom łatwe dzielenie się znalezionymi na stronach treściami.
Internauci klikają facebookowy przycisk „Lubię to” ponad trzy miliardy razy dziennie, prawie trzykrotnie więcej niż przed wprowadzeniem kwietniowych zmian w serwisie – podaje Ethan Beard, odpowiedzialny w Facebooku za relacje z twórcami aplikacji.
Retweet.com, serwis, który w minionym miesiącu został wystawiony przez jego właścicieli na sprzedaż, znalazł nabywcę za 250 tys. dolarów. W licytacji odbywającej się na platformie Flippa, wygrał kupujący, który skorzystał z opcji „kup teraz” i zapłacił o 48 tys. dolarów więcej niż ówczesna najwyższa oferta.
Domena i serwis Retweet.com sprzedane za 250 tys. dolarów więcej »