PBI i Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius” – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za styczeń 2010.
Wraz z publikacją styczniowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius wprowadzone zostały zapowiadane zmiany w sposobie prezentacji danych (więcej: pod tym linkiem). Kolor czerwony oznacza witryny objęte audytem site centric.
* w zestawieniu uwzględniono tylko audytowane części grup witryn i witryn niezgrupowanych.
** Grupa Spolecznosci.pl składa się zarówno z części audytowanych, jaki i nieobjętych audytem site-centric; w niniejszym zestawieniu podano wyniki jedynie dla tych części Grupy, które biorą udział w audycie site-centric.
* w zestawieniu uwzględniono tylko audytowane części grup witryn i witryn niezgrupowanych.
** Grupa Spolecznosci.pl składa się zarówno z części audytowanych, jaki i nieobjętych audytem site-centric; w niniejszym zestawieniu podano wyniki jedynie dla tych części Grupy, które biorą udział w audycie site-centric.
* w zestawieniu uwzględniono tylko audytowane części grup witryn i witryn niezgrupowanych.
* aplikacja, której główną funkcją jest korzystanie z multimediów (materiałów audio i wideo) i która ma możliwość odtwarzania tych materiałów z internetu metodą strumieniową.
** wskaźnik „aktywne programy” oznacza liczbę użytkowników mających uruchomiony proces danej aplikacji przynajmniej raz w miesiącu badanym
Źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2010
Liczebność próby: N= 17 265. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.