IMAGIS, producent map cyfrowych oraz oprogramowania do nawigacji GPS, wprowadza do oferty możliwość zamieszczania reklam w swoim produkcie – nawigacji MapaMap.
MapaMap to popularne oprogramowanie do nawigacji, które można spotkać w kilkunastu różnych markach urządzeń GPS. Pomysł na zamieszczenie reklam w nawigacji MapaMap wypłynął od agencji reklamowych, które dostrzegły w niej ciekawe medium za pomocą, którego można precyzyjnie dotrzeć do kierowców i podróżnych.
„Nawigacja GPS to między innymi ekran, o przekątnej 4, 5, 7 czy nawet 9”, który towarzyszy nam w podróży. Naturalnym etapem rozwoju tego produktu jako urządzenia multimedialnego jest wprowadzenie do niego coraz większej liczby, użytecznych w podróży informacji, w tym również reklam” – twierdzi Łukasz Brzostek, Kierownik Działu Marketingu firmy IMAGIS. „Dołożymy oczywiście wszelkich starań, aby treści reklamowe pojawiające się w naszej nawigacji, nie tylko nie przeszkadzały w korzystaniu z funkcji nawigacyjnych, ale rozszerzały zakres informacji dla kierowcy. Będziemy także dbali, by dotyczyły one produktów i usług użytecznych dla kierowców i współpasażerów. Mamy nadzieję, że wzbogacą one, szeroki już dziś zakres informacji, jakich dostarcza MapaMap” – dodaje Brzostek.
Projekt wprowadzenia reklam do nawigacji dopiero startuje. Partnerem IMAGIS w tym przedsięwzięciu będzie między innymi wrocławska firma TRO MEDIA, specjalizująca się w zarządzaniu powierzchnia reklamową, z którą nawiązana została trwała współpraca. Podobną współpracę, od początku 2010 roku nawiązana została z serwisem internetowym eholiday.pl, który już wprowadził możliwość reklamowania obiektów noclegowych – hoteli, pensjonatów i kwater – w systemie nawigacji MapaMap.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.