Nie każdy korzysta z e-maili w sposób ciągły. Czasami może to spowodować, że w kupieniu jakiejś nowości lub upolowaniu super-atrakcyjnej promocji ubiegną nas inni klienci. Każdy z nas ma przynajmniej jeden telefon komórkowy i dostęp do SMS. Dlatego IAI pomyślało, że doskonale było by dać możliwość wysyłania newsletterów SMSowych w uzupełnieniu do e-mailowych.
Funkcja wysyłania SMSów dostępna jest w każdym, spośród ponad 700 sklepów internetowych obsługiwanych przez IAI-Shop.com. Oznacza to, że miliony polskich klientów, zarejestrowane w tych sklepach, mogą teraz otrzymywać szybciej i sprawniej informacje o wszelkich nowościach i atrakcyjnych promocjach. SMSy mogą być również personalizowane.
– Najfajniejsze w IAI-Shop.com jest to, że tak zaawansowane technologie jak newslettery SMS możemy dawać naszym klientom, szybko, od ręki, bez opłat. A więc mając jakiś świetny pomysł, po prostu możemy go zrealizować i pomysł ten tego samego dnia wpływa efektywnie na życie milionów klientów. Newslettery SMS nie wymagają specjalnej umowy, wpłaty kaucji itp. Wystarczy być klientem IAI-Shop.com, a dopłata za SMSy, które kosztują raptem kilka groszy, zostanie dopisana do najbliższej faktury z abonamentem. – komentuje Paweł Fornalski, CEO i główny architekt IAI Shop.com
Do klientów można wysyłać SMSy grupowo, lub profilować ich według grup lub bezpośrednio z poziomu wbudowanego w IAI-Shop.com newslettera. W połączeniu z funkcją zapisu każdego wysłanego SMS daje to potężne możliwości mobilnych kampanii. Wykorzystana jest również funkcja brandingu, a więc możliwość ustawiania nadawcy SMS. A więc wysyłane kampanie newslettera mogą zawierać w nadawcy, zamiast numeru telefonu np. „Vistula.pl”.
– Jeżeli weźmiemy pod uwagę to, że IAI-Shop.com to ponad 700 sklepów internetowych w Polsce, a co miesiąc składanych jest ponad 120 tysięcy zamówień, to otrzymujemy największy eksperyment mobilnego e-marketingu do tej pory w Polsce. Czekamy w napięciu, jakie nowe zastosowania dla tego systemu znajdą nasi klienci. – dodaje Fornalski.
IAI zadbało również o klientów, którzy nie chcą aby ich komórka była celem newsletterów. Podczas składania zamówienia lub rejestracji, jak również później, każdy klient może w dowolnym momencie zapisać się i wypisać z newslettera SMSowego.
Newslettery w IAI-Shop.com zostały wprowadzone w miesiąc po premierze mobilnej maski sklepów oraz komunikacji SMS. To kolejny etam rozbudowy platformy e-commerce w świat m-commerce.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.