Wystartowały kampanie reklamowe liderów branży e-commerce w sektorze RTV / AGD. Sprzedażową strategię promocji MixElectronics i Zadowolenie.pl w wyszukiwarce Google oraz sieci kontekstowej opracowała i realizuje firma Bluerank. Projekt jest efektem wygranego konkursu, do którego zaproszono, doświadczone w realizacji działań PPC dla dużych sklepów internetowych, agencje SEM.
Zaprosiliśmy do współpracy największe w Polsce agencje search engine marketing – mówi Michał Miszkiewicz – Kierownik Sklepu Internetowego Mix electronics SA. W ramach konkursu zleciliśmy im realizację próbnej kampanii sprzedażowej, w której podstawowym kryterium oceny działań była ilość konwersji uzyskanych w ramach określonego budżetu i czasu. Zwyciężyła firma Bluerank, z którą podpisaliśmy umowę na 2010 rok.
Plany na kilka najbliższych miesięcy, jeśli chodzi o prosprzedażowe działania reklamowe dla MixElectronics.pl oraz Zadowolenie.pl, zostały już opracowane i są sukcesywnie wdrażane przez specjalistów Bluerank.
Nie możemy zdradzać wszystkich szczegółów kampanii – mówi Aneta Mondry-Gałecka, Group PPC Manager Bluerank, ale zapewniam, że będzie w niej wiele ‘smaczków’. Zamierzamy m.in. wykorzystać możliwości remarketingu w reklamie kontekstowej, będziemy realizować atrakcyjne kampanie graficzne, planować i promować akcje specjalne (oparte na kalendarzu zdarzeń zewnętrznych), optymalizować strony produktowe z wykorzystaniem narzędzi Google (Analytics oraz Website Optimizer), uwzględniać aktualne wyniki podawane przez czołowe porównywarki cen…
Skuteczność kampanii oceniana będzie na podstawie ilości osiągniętych konwersji (przy założeniu określonego minimum wartości koszyka). Działania – jak zawsze w przypadku branży e-commerce – aktualizowane będą każdego dnia, aby na bieżąco brać pod uwagę zmiany w ofercie i cenniku. Do zarządzania kampaniami wykorzystane zostaną – poza wiedzą i doświadczeniem PPC Managerów – autorskie aplikacje Bluerank, wspomagające modyfikowanie działań PPC realizowanych w ramach rozbudowanych kampanii, opartych na bardzo dużej ilości słów kluczowych oraz dużej dynamice zmian danych (np. codzienna aktualizacja bazy produktów, cen, promocji, etc.).
Agencja Bluerank ma już na swoim koncie realizacje wielu rozbudowanych strategii SEM dla e-commerce. Wśród jej dotychczasowych Klientów z tego sektora rynku są m.in.: sieć aptek ‘Dbam o Zdrowie’ – DOZ.pl, księgarnia internetowa Merlin.pl, sklep Stereo.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.