’Tworzenie pozytywnego wizerunku firm to dziś nie mniej ważna część gospodarczej aktywności niż tworzenie nowych technologii. Społecznej przychylności dla biznesu sprzyja jego społeczna odpowiedzialność’ – piszą w artykule wstępnym autorzy tygodnikowego dodatku.
Na czym jednak polega odpowiedzialny biznes? Dlaczego warto dbać w wizerunek firmy? Jak go budować? Na te pytanie odpowiadają autorzy 'Ucha igielnego’. Rafał Szymczak, prezes Związku Firm PR pisze: 'Odpowiedzialny biznes jest zjawiskiem całkowicie realnym. Pojęcie to zostało ukute i ma praktyczne zastosowanie w liberalnej Ameryce, a nie w przesocjalizowanej Europie. Oznacza to, że musi przynosić zyski. Okazuje się, że taki wizerunek działa dziś na rynku silniej niż reklama, której konsumenci wierzą coraz mniej.’
O swoich doświadczeniach z polskim biznesem opowiada w obszernym wywiadzie Janina Ochojska: 'Relacja między firmą a organizacją taką jak Polska Akcja Humanitarna nie polega na tym, że jeden ma a drugi potrzebuje. De facto obie strony mają sobie coś do dania. My dajemy firmie możliwość budowania dobrego wizerunku, a ona pomaga nam pomagać’. Z kolei o doświadczeniach firm opowiadają w 'Uchu’ prezes BCC Marek Golisewski i były prezes zarządu BP w Polsce Wojciech Heydel.
W tekście 'O czym nie piszą w gazetach’ Jan Krzysztof Bielecki dzieli się w swoim optymizmem, co do sytuacji gospodarczej Polski i jej szans na rozwój. Miłowit Kuniński w rocznicę śmierci założyciela Krakowskiego Towarzystwa Przemysłowego – Mirosława Dzielskiego, przypomina jego wciąż aktualne analizy polityczne i gospodarcze. Janusz A. Majcherek zbiera dowody na tezę, że 'Polacy mają pieniążki’. W numerze również stałe felietony Janusza Palikota i tego rocznej laureatki Nagrody Kisiela Teresy Boguckiej.
Dodatek 'Ucho igielne- przewodnik’ ukazuje się raz w miesiącu, jako bezpłatny dodatek do Tygodnika Powszechnego. Partnerem cyklu dodatków jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Business Centre Club.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.