Po trudnym, trzymiesięcznym okresie funkcjonowania CR Media Consulting (CRMC) pod nadzorem sądowym, 14 czerwca 2010 r. zostały odblokowane konta bankowe spółki. Umożliwi to CRMC rozpoczęcie kolejnego etapu prac w obszarze realizacji układu z wierzycielami oraz kontynuacji współpracy z kontrahentami.
Na koncie spółki CRMC są dziś środki finansowe pozyskane w I kwartale br., które dają nam podstawę do konkretnych rozmów z wydawcami i domami mediowymi. Spodziewamy się dalszego spływu należności do spółki – mówi Michał Dzienisz, Prezes Zarządu CR Media Consulting SA.
W obliczu trudnej sytuacji finansowej spowodowanej głównie spowolnieniem gospodarczym, którego skutkiem było załamaniem się rynku reklamy, w dniu 19 lutego 2010 roku spółka CRMC złożyła do sądu wniosek o upadłość z możliwością zawarcia układu.
17 marca Sąd zadecydował o możliwości zawarcia przez spółkę układu z wierzycielami opierając się na zaproponowanym przez CRMC planie spłaty należności dla wszystkich wierzycieli. Od połowy marca do 14 czerwca 2010 r. spółka CR Media Consulting funkcjonowała w bardzo trudnych warunkach, będąc ograniczona w swoich działaniach postanowieniami komorniczymi.
Obecnie spółka jest nie tylko gotowa do dalszych działań ukierunkowanych na realizację układu z wierzycielami, ale także na kontynuację działalności operacyjnej i odnowienie stosunków z kluczowymi partnerami biznesowymi.
Naszym nadrzędnym celem jest doprowadzenie do sytuacji, w której działalność operacyjna CRMC pozwoli w pełni zrealizować układ z wierzycielami. Jesteśmy obecnie na etapie intensywnych negocjacji z wybranymi partnerami, koncentrując się głównie na mediach radiowych i internetowych. Aby zapewnić atrakcyjne warunki kooperacji naszym partnerom jesteśmy w stanie zaproponować nawet 100% przedpłaty. Bardzo liczę na to, że uda nam się poprawić sytuację CR Media Consulting. Niewątpliwie, wiadomość o odblokowaniu kont bankowych oraz wpływ środków finansowych utwierdza naszą determinację i motywację do dalszej pracy nad rozwojem spółki – dodaje Michał Dzienisz.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.