Od 6 lipca wydawcy należący do sieci afiliacyjnej Novem mogą korzystać z nowego, rozbudowanego panelu do analizy efektów kampanii reklamowych realizowanych w ich witrynach internetowych. Panel umożliwiający generowanie wykresów został rozszerzony o nowe informacje i funkcjonalności.
Udoskonalona została wyszukiwarka programów, wprowadzono nowe mechanizmy zamawiania nietypowych reklam, informacje o statusach programów oraz dodatkowe narzędzia do komunikacji z wydawcami. Nowy panel Novem ma być najbardziej zaawansowaną platformą raportowania dostępną dla afiliantów.
W efekcie wydawcy Novem uzyskują dostęp do rozbudowanego i przejrzystego systemu komunikacyjnego, w którym zgromadzono wszystkie informacje przydatne w codziennym korzystaniu z programów afiliacyjnych. Nowy układ strony głównej zapewnia szybki dostęp do wszystkich wiadomości i funkcjonalności panelu oraz intuicyjną nawigację po jego działach.
Dzięki temu, wydawcy Novem mogą w jednym miejscu dołączyć do programu, wybierać kreacje, śledzić efekty prowadzonych działań, optymalizować je pod kątem osiągania jak najwyższych przychodów, a także sprawdzać na bieżąco stan swoich zarobków. Wszystkie dane, statystyki i raporty są generowane oraz aktualizowane w czasie rzeczywistym.
Ponadto, panel został rozbudowany o tzw. „skrzynkę powiadomień”, czyli nowe narzędzie do komunikacji z wydawcami. Kanałem tym są przekazywane aktualności np. o starcie i zakończeniu programu, zmianie kreacji, zamknięciu okresu rozliczeniowego czy wypłacie środków. Więcej jest też informacji o programach, można je łatwiej i szybciej wyszukiwać według słów kluczowych, modelu rozliczeń, statusu programu i kategorii tematycznej.
W odpowiedzi na wzrost zapotrzebowania na niestandardowe formaty reklamowe, Novem wprowadził do panelu nową funkcję ułatwiającą ich zamawianie. Jeśli wydawca ma nietypowy pomysł na reklamę, wystarczy wypełnić specjalny formularz podając szczegóły zapotrzebowania. W panelu znalazły się również dotychczasowe funkcjonalności takie, jak system finansowy czy generator reklam ofertowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.